Iskolánkban naponta több tehetséggondozó műhely is működik. A tehetséggondozó programok a délutáni programba épülve, kötelező jelleggel működnek. Büszkék vagyunk arra, hogy programjaink izgalmasak és sokszínűek. A programokon kizárólag iskolánk diákjai vehetnek részt, „külsősöket” nem fogadunk. A programokon való részvételt alapítványunk támogatja, nincs külön térítési díj. A foglalkozások többsége 13.30-16:00 között kerül megrendezésre, délutáni órarend alapján.
Sakkpalota program (1., 2., 3., 4. osztály órarendbe építve)
Elsőtől negyedik osztályig Polgár Judit Sakkpalota programjával vezetjük be a gyerekeket a logikai fejlesztés világába, amelyet az órarendbe beépítve tartunk.
Matematika – logika (Minden évfolyamon a matematika délutánon)
Kiemelten fontosnak tartjuk a gyerekek logikai képességének fejlesztését, hiszen az élet minden területén a “jó és gyors gondolkodás” sikeresebbé tehet minket. A foglalkozásokon eszközként társasjátékokat, legót és a digitális teremben található interaktív táblát alkalmazzuk.
Kreatív foglalkozás (alsó tagozaton a kreatív délutánon)
Kreatív foglalkozásokon belül a gyerekek alkotnak. Festenek, vágnak, ragasztanak, díszítenek, dekorációkat készítenek a következő ünnepekre, eseményekre. Kiemelt szerepet kap az újrahasznosítás!
Mesejáték délután /Olvasókör (minden évfolyamon, a magyar délutánon)
Mesékre szükség van. Mesejáték délutánjaink nem csak a kicsiknek szólnak, a felsősök is szívesen vesznek részt rajta. Hűvös, esős időben nagyon szeretünk „bekuckózni”, a puha szőnyegen babzsákokon fetrengve, kakaót szürcsölve elrepülni a képzelet világába. 40 db-os bábkészletünk is segít minket a kalandozásban. A nagyobbak számára a mesét regények, novellák váltják fel, amelyek felkeltik a korosztály érdeklődését. Kiemelten fejlődik a szókincs, a kommunikáció, a gondolkodás és az érzelmi intelligencia.
Grafomotoros fejlesztés (1., 2. osztály)
A grafomotorika a kéz író- és rajzoló mozgása. A kivitelezést és a koordináltságot a kézizomzat és a kéztőcsontok fejlettsége határozza meg. A helytelen ceruzafogás, görcsös ceruzahasználat nehezíti az írástanulást. Annak érdekében, hogy az írástanulást megkönnyítsük, grafomotoros fejlesztést biztosítunk.
Angol nyelvi tehetséggondozás (minden évfolyam)
Az angol nyelv oktatása már első osztályban kezdődik (heti 2 órában), negyedik évfolyamtól heti 4 órában, a felső tagozaton kiemelt szerepet kap. Ötödik osztálytól emelt óraszámban ( 5+3 óra) tanulják diákjaink.
Komplex Mozgásterápia (KMT torna) (1.,2.,3.,4. osztály)
A mozgásra települnek a humánspecifikus kommunikációs készségek, a beszéd és az írott beszéd, az olvasás és írás. A mozgásfejlődés hatással van az idegrendszer érettségére és a tanulási képességre is. A komplex mozgásterápia alkalmazásával fejleszthető a figyelem és koncentráció.